Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 16.03.2011
Formát: 17×24 cm, 360 stran

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 397 Kč ( 361 Kč bez DPH)
Ušetříte 28 Kč (7%)
Běžná cena 425 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3528-3
  • EAN: 9788024735283

Publikace od stejného autora

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu 20 %

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 89 Kč

Ušetříte: 18 Kč 20 %

Naše cena: 71 Kč

Marketing

Marketing 20 %

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 39 Kč 20 %

Naše cena: 156 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 190 Kč

Ušetříte: 19 Kč 10 %

Naše cena: 171 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 254 Kč

Ušetříte: 15 Kč 6 %

Naše cena: 239 Kč

Emoce v marketingu

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 421 Kč

Ušetříte: 25 Kč 6 %

Naše cena: 396 Kč

Image a firemní identita

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 19 Kč 6 %

Naše cena: 300 Kč

Reklama

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 14 Kč 6 %

Naše cena: 215 Kč

Chování zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 361 Kč

Ušetříte: 22 Kč 6 %

Naše cena: 339 Kč

Psychologie reklamy

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 390 Kč

Ušetříte: 23 Kč 6 %

Naše cena: 367 Kč

Veletrhy a výstavy

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 168 Kč

Ušetříte: 10 Kč 6 %

Naše cena: 158 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou 15 %

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Zákazník má vždycky pravdu - a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Zákazník má vždycky pravdu - a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb 20 %

Autor: Tom Markert

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 118 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

Jak zákazník vnímá reklamu 25 %

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 98 Kč 25 %

Naše cena: 289 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Podnikání malé a střední firmy - 3., aktualizované a doplněné vydání

Podnikání malé a střední firmy - 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 373 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi 20 %

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 49 Kč 20 %

Naše cena: 195 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Jak rychle zbohatnout - Osvědčené rady i špinavé triky podnikatele na odpočinku

Jak rychle zbohatnout - Osvědčené rady i špinavé triky podnikatele na odpočinku 15 %

Autor: Andrej Prešovský

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Marketing podle cílových skupin

Marketing podle cílových skupin 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 114 Kč 25 %

Naše cena: 335 Kč

Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 240 Kč

Ušetříte: 61 Kč 25 %

Naše cena: 179 Kč

Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Psychologie ve světě práce

Psychologie ve světě práce 22 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 355 Kč

Ušetříte: 78 Kč 22 %

Naše cena: 277 Kč

5 kroků k úspěšnému projektu - 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty

5 kroků k úspěšnému projektu - 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu 25 %

Autor: Simon Hermann

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Úspěch měřím štěstím - Co stojí úspěch a podnikání v Čechách

Úspěch měřím štěstím - Co stojí úspěch a podnikání v Čechách 20 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 46 Kč 20 %

Naše cena: 183 Kč

Jak prodat neviditelné

Jak prodat neviditelné 20 %

Autor: Harry Beckwith

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 44 Kč 20 %

Naše cena: 176 Kč

Freakonomie-Skrytá ekonomie všeho - Skrytá ekonomie všeho

Freakonomie-Skrytá ekonomie všeho - Skrytá ekonomie všeho 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

E-komerce internetový a mobil marketing - Od A do Z

E-komerce internetový a mobil marketing - Od A do Z 13 %

Autor: Jiří Sedláček

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 58 Kč 13 %

Naše cena: 391 Kč

Sestavte si atraktivní životopis

Sestavte si atraktivní životopis 15 %

Autor: Siegel Zbyněk

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované…

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby 15 %

Autor: Jakub Slavík

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Psychologie médií

Psychologie médií 15 %

Autor: Giles David

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Druhý věk strojů - Práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií

Druhý věk strojů - Práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií 22 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 329 Kč

Ušetříte: 72 Kč 22 %

Naše cena: 257 Kč

SEO

SEO 26 %

Autor: Martin Domes

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

101 skvělých odpovědí na ostré otázky při přijímacím pohovoru

101 skvělých odpovědí na ostré otázky při přijímacím pohovoru 26 %

Autor: Ron Fry

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 56 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Odvaha podnikat

Odvaha podnikat 26 %

Autor: Fernando Trias De Bes

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
nezávislý poradce v oboru psychologie trhu, marketingové komunikace
prezidentka České marketingové společnosti (ČMS)
dříve ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST
předsedkyně Asociace psychologů trhu (APT)
členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění (ESOMAR)
členka Českomoravské psychologické společnosti (ČMPS)
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha, FSS MU Brno a na odborných konferencích. Kromě toho působí v řadě porot jako např. Znojemský hrozen, Zlatý středník, Duhová kulička, Duhový paprsek. Publikuje v odborných periodikách, jako je např. Strategie, Marketing a komunikace, Marketing Magazín, Trend marketing, Psychologie Dnes, Psychologie v ekonomické praxi, Hospodářské noviny, Prosperita a mnoha dalších. Je hostem řady odborných diskuzí v televizi i rozhlase.
Je autorkou či spoluautorkou knižních publikací: Výzkum účinnosti propagace, Úvod do psychologie trhu, Ověřování účinnosti práce s veřejností, Zeptejte se zákazníka, Encyklopedie zahraničního obchodu, Základy psychologie trhu, Malý slovník propagace, Základy marketingu pro střední školy, Marketing, Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Reklama - Jak dělat reklamu, Veletrhy a výstavy, Image a firemní identita a další.
V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbeným citátem je výrok Oscara Wilda: "Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu". A dodala, že celý život vlastně podléhá pokušení začínat znovu a snažit se překročit "vlastní stín" - ovšem se střídavým výsledkem, neboť stejný autor také říká: "Veškeré umění je povrch i symbol zároveň. Ti, kdo jdou pod tento povrch, dělají to na vlastní nebezpečí."
Ve volném čase ráda posedí s přáteli při dobrém bílém víně.
RNDr. Ivan Tomek, CSc.
Vystudoval gymnázium a Matematicko-fyzikální fakultu UK, obory Matematická ekonomie a Pravděpodobnost a statistika. Absolvoval vědeckou aspiranturu na VŠE (výběrová šetření), dále London School of Public Relations, TNS University a ESOMAR kurzy.
V letech 1977-1992 pracoval na Federálním statistickém úřadu, v roce 1992 spolu­založil firmu Factum, kde dlouho pracoval jako ředitel spotřebitelského výzkumu pro sektor CEE.
Zabýval se především otázkami marketingu spotřebního zboží, financí a služeb, postupy při vývoji nového produktu, otázkami loajality a oddanosti zákazníka, a chápáním spotřebitele z globálního hlediska v rámci střední Evropy.
V roce 2003 zakládá poradenskou agenturu MR Think (= Market Research Think), specializovanou na poradenství ve výzkumu trhu (www.MRThink.cz). Agentura pomáhá klientům s designem výzkumných akcí, vyhledáním výzkumné agentury a implementací výsledků do marketingové praxe.
Pravidelně publikuje v odborném tisku (Strategie, M&Media, Trend Marketing ad.). Působí na FAMU a HAMU, na AAU učí výzkum trhu, vede kurzy CIMA a přednáší o komerčních komunikací na VŠE. Od roku 2009 provozuje společně s VŠE a asociací výzkumných agentur SIMAR kurz "Market Research Academy" (www.market-research-academy.cz).
PhDr. Pavla Kotyzová
Absolvovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Rigo­rózní práci obhájila na Fakultě masmédií BVŠP v Bratislavě. Je akademickým pracovníkem Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve výuce svých předmětů, především v kurzu zaměřeném na týmovou práci, podporuje u studentů prostřednictvím interaktivní výuky rozvoj klíčových manažerských kompetencí, nezbytných k vysoké konkurenceschopnosti absolventů. Má téměř dvacetileté zkušenosti v komerční i nekomerční sféře z lektorské a konzultantské činnosti v ob


Přihlášení uživatele