Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 15.04.2009
Formát: 17×24 cm, 192 stran

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 252 Kč ( 229 Kč bez DPH)
Ušetříte 17 Kč (6%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost:

Anotace

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2484-3
  • EAN: 9788024724843

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

7 principů masového marketingu

7 principů masového marketingu 25 %

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání 15 %

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty 15 %

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Moderní rétorika - Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli – 3., doplněné vydání

Moderní rétorika - Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli – 3., doplněné vydání 15 %

Autor: Špačková Alena

Běžná cena: 185 Kč

Ušetříte: 28 Kč 15 %

Naše cena: 157 Kč

Jakou rostlinu kam zasadit - podle typu zahrady, místa, barvy květů, barvy listů, ročního období

Jakou rostlinu kam zasadit - podle typu zahrady, místa, barvy květů, barvy listů, ročního období 15 %

Autor: Hagen Thomas

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Holistická marketingová koncepce

Holistická marketingová koncepce 20 %

Autor: Tomáš Barčík

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 46 Kč 20 %

Naše cena: 184 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Vědomí naléhavosti

Vědomí naléhavosti 25 %

Autor: Kotter John P.

Běžná cena: 348 Kč

Ušetříte: 88 Kč 25 %

Naše cena: 260 Kč

Marketing v pohybu

Marketing v pohybu 26 %

Autor: Dipak C. Jain

Běžná cena: 380 Kč

Ušetříte: 97 Kč 26 %

Naše cena: 283 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu 25 %

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Třetí alternativa

Třetí alternativa 25 %

Autor: Stephen R. Covey

Běžná cena: 529 Kč

Ušetříte: 134 Kč 25 %

Naše cena: 395 Kč

Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách

Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 409 Kč

Ušetříte: 61 Kč 15 %

Naše cena: 348 Kč

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Kodex lídrů - Pět základních pravidel vedení lidí

Kodex lídrů - Pět základních pravidel vedení lidí 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 63 Kč 25 %

Naše cena: 186 Kč

Lehké fantastično (Úžasná Zeměplocha)

Lehké fantastično (Úžasná Zeměplocha) 25 %

Autor: Pratchett Terry

Běžná cena: 228 Kč

Ušetříte: 57 Kč 25 %

Naše cena: 171 Kč

Občanský sektor

Občanský sektor 15 %

Autor: Marek Skovajsa

Běžná cena: 485 Kč

Ušetříte: 73 Kč 15 %

Naše cena: 412 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Jistou cestou k bohatství

Jistou cestou k bohatství 20 %

Autor: Wallace D. Wattles

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 32 Kč 20 %

Naše cena: 128 Kč

Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu 20 %

Autor: Černý Michal

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 238 Kč

Sociální vztahy v organizaci a jejich management

Sociální vztahy v organizaci a jejich management 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu 25 %

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 25 Kč 25 %

Naše cena: 74 Kč

I zázrak potřebuje reklamu

I zázrak potřebuje reklamu 25 %

Autor: Jan Cézar

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Moderní marketing - 4. evropské vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 499 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 274 Kč

Vedení založené na principech

Vedení založené na principech 25 %

Autor: Covey R.stephen

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 106 Kč 25 %

Naše cena: 313 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům? 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 73 Kč 25 %

Naše cena: 216 Kč

Intuitivní marketing, 2. vydání

Intuitivní marketing, 2. vydání 25 %

Autor: Toman Miloš

Běžná cena: 240 Kč

Ušetříte: 61 Kč 25 %

Naše cena: 179 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

To nejdůležitější na první místo

To nejdůležitější na první místo 25 %

Autor: Stephen R. Covey

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 117 Kč 25 %

Naše cena: 342 Kč

Strategický marketing. Teorie pro praxi

Autor: Hanzelková Alena

Běžná cena: 440 Kč

Ušetříte: 44 Kč 10 %

Naše cena: 396 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Thomas Patalas
Narozen v roce 1967, je již několik let hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a rovněž je certifikovaným specialistou obchodní a průmyslové komory. Prostřednictvím své agentury MAKS - Marketing und Kommunikationsservice poskytuje už od roku 1999 nekonvenční marketingové služby malým a středním podnikům. Předtím působil jako vyšší konzultant v agentuře zabývající se projekty městského marketingu, kde připravoval koncepty pro úspěšnou prezentaci měst a regionů. Své vnímání guerillového marketingu Thomas Patalas prezentoval v několika článcích a statích. Jeho tipy a rady z této oblasti, určené především malým a středním podnikům, byly rovněž publikovány v řadě obchodních časopisů. Krom toho tento mönchengladbašský sociolog často přednáší o aktuálním vývoji a změnách na poli marketingu a souvisejících příležitostech, jež se díky nim otevírají pro malé a střední firmy.


Přihlášení uživatele