Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Jak zákazník vnímá reklamu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 232 stran - brožovaná lepená Kniha 232 stran

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 318 Kč ( 289 Kč bez DPH)
Ušetříte 69 Kč (18%)
Běžná cena 387 Kč
Dostupnost:

Anotace

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025114568

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou 15 %

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Jak na reklamu

Jak na reklamu 22 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 48 Kč 22 %

Naše cena: 172 Kč

Intuitivní reklama

Intuitivní reklama 26 %

Autor: Toman Miloš

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 76 Kč 26 %

Naše cena: 222 Kč

Doba jedová

Doba jedová 26 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 78 Kč 26 %

Naše cena: 221 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi 20 %

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 49 Kč 20 %

Naše cena: 195 Kč

Pád

Pád 25 %

Autor: Simon Mawer

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 99 Kč 25 %

Naše cena: 290 Kč

Něžná náruč rodičů - Moderní poznatky o významu správné manipulace s novorozencem a malým dítětem

Něžná náruč rodičů - Moderní poznatky o významu správné manipulace s novorozencem a malým dítětem 15 % Doprava zdarma

Autor: Eva Kiedroňová

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 75 Kč 15 %

Naše cena: 424 Kč

Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 240 Kč

Ušetříte: 61 Kč 25 %

Naše cena: 179 Kč

VELKÁ KNIHA AROMATERAPIE - AROMATICKÉ OLEJE A ZDRAVÍ ..

VELKÁ KNIHA AROMATERAPIE - AROMATICKÉ OLEJE A ZDRAVÍ .. 26 %

Autor: Grosjean N.

Běžná cena: 368 Kč

Ušetříte: 96 Kč 26 %

Naše cena: 272 Kč

Echinacea -Třapatka - Rostlina, která posílí váš imunitní systém

Obrázek produktu neni k dispozici 20 %

Autor: Douglas Schar

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 118 Kč

Úspěch měřím štěstím - Co stojí úspěch a podnikání v Čechách

Úspěch měřím štěstím - Co stojí úspěch a podnikání v Čechách 20 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 46 Kč 20 %

Naše cena: 183 Kč

Sociální psychologie - 2., přepracované a rozšířené vydání

Sociální psychologie - 2., přepracované a rozšířené vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 75 Kč 15 %

Naše cena: 424 Kč

Olej čajovníku

Olej čajovníku 20 %

Autor: A.j. Akopov

Běžná cena: 30 Kč

Ušetříte: 6 Kč 20 %

Naše cena: 24 Kč

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Intuitivní marketing, 2. vydání

Intuitivní marketing, 2. vydání 25 %

Autor: Toman Miloš

Běžná cena: 240 Kč

Ušetříte: 61 Kč 25 %

Naše cena: 179 Kč

Vše o Ginko biloba - Základní otázky o Ginkgo biloba, jak podporuje paměť, zrak, imunitní sytém a…

Vše o Ginko biloba - Základní otázky o Ginkgo biloba, jak podporuje paměť, zrak, imunitní sytém a více. 20 %

Autor: Tracy Smith

Běžná cena: 88 Kč

Ušetříte: 18 Kč 20 %

Naše cena: 70 Kč

Odvaha podnikat

Odvaha podnikat 26 %

Autor: Fernando Trias De Bes

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Psychologie přesvědčování

Psychologie přesvědčování 15 %

Autor: Gálik Stanislav

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 30 Kč 15 %

Naše cena: 169 Kč

Cvičení při cukrovce

Obrázek produktu neni k dispozici 25 %

Autor: Zuzana Vlková

Běžná cena: 48 Kč

Ušetříte: 12 Kč 25 %

Naše cena: 36 Kč

Všímavost - Jak najít klid v uspěchaném světě

Všímavost - Jak najít klid v uspěchaném světě 24 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 359 Kč

Ušetříte: 86 Kč 24 %

Naše cena: 273 Kč

Cvičení při odvápnění kostí

Obrázek produktu neni k dispozici 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 24 Kč

Ušetříte: 6 Kč 25 %

Naše cena: 18 Kč

Marketing ve věku společnosti Google

Marketing ve věku společnosti Google 26 %

Autor: Vanessa Fox

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Česká reklama-Od pana Vajíčka po falešné soby - Od pana Vajíčka po falešné soby

Česká reklama-Od pana Vajíčka po falešné soby - Od pana Vajíčka po falešné soby 25 %

Autor: Jaroslav Krupka

Běžná cena: 690 Kč

Ušetříte: 175 Kč 25 %

Naše cena: 515 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+ 25 %

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Zlaté časy české reklamy

Zlaté časy české reklamy 24 %

Autor: Pavla Vošahlíková

Běžná cena: 295 Kč

Ušetříte: 71 Kč 24 %

Naše cena: 224 Kč

Jak se domluvit s kojencem a batoletem - Komunikujeme přirozenými znaky a gesty

Jak se domluvit s kojencem a batoletem - Komunikujeme přirozenými znaky a gesty 15 %

Autor: Vasilovčík Šustová Terezie

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 29 Kč 15 %

Naše cena: 166 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele