Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 22.05.2008
Formát: 17×24 cm, 240 stran

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 279 Kč ( 254 Kč bez DPH)
Ušetříte 20 Kč (7%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost:

Anotace

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2439-3
  • EAN: 9788024724393

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání 15 %

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Strategické řízení podniku

Strategické řízení podniku 15 %

Autor: Zuzák Roman

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii

Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii 25 %

Autor: Joan Magretta

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 109 Kč 25 %

Naše cena: 320 Kč

Management

Management 27 %

Autor: František Bělohlávek

Běžná cena: 699 Kč

Ušetříte: 189 Kč 27 %

Naše cena: 510 Kč

Odmaturuj! z literatury – TESTY

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 19 Kč 10 %

Naše cena: 170 Kč

Řízení lidských zdrojů - Základy moderní personalistiky

Řízení lidských zdrojů - Základy moderní personalistiky 25 %

Autor: Josef Koubek

Běžná cena: 489 Kč

Ušetříte: 124 Kč 25 %

Naše cena: 365 Kč

Slovesné časy v angličtině

Slovesné časy v angličtině 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Tabulky časování anglických sloves

Tabulky časování anglických sloves 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Přehled anglické gramatiky

Přehled anglické gramatiky 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 8 Kč 16 %

Naše cena: 41 Kč

Pomocná a modální slovesa v angličtině

Pomocná a modální slovesa v angličtině 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Stručná anglická mluvnice

Stručná anglická mluvnice 16 %

Autor: Jana Průšová

Běžná cena: 38 Kč

Ušetříte: 6 Kč 16 %

Naše cena: 32 Kč

Irregular verbs - nejužívanější anglická nepravidelná slovesa

Irregular verbs - nejužívanější anglická nepravidelná slovesa 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Analýza pro ekonomy

Analýza pro ekonomy 26 %

Autor: Pavel Tuleja

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Marketing-cesta k trhu

Marketing-cesta k trhu 15 %

Autor: Světlík Jaroslav

Běžná cena: 345 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 293 Kč

Marketing - 6. vydání

Marketing - 6. vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Labyrint pohybu

Labyrint pohybu 20 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 238 Kč

Cvičení při bolestech zad

Cvičení při bolestech zad 28 %

Autor: Jan Hnízdil

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 7 Kč 28 %

Naše cena: 18 Kč

Psychosomatická prvouka

Psychosomatická prvouka 25 %

Autor: Honzák Radkin

Běžná cena: 348 Kč

Ušetříte: 87 Kč 25 %

Naše cena: 261 Kč

Předložky v angličtině

Předložky v angličtině 16 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 25 Kč

Ušetříte: 4 Kč 16 %

Naše cena: 21 Kč

Pět Tibeťanů - Staré tajemství himálajských údolí působí zázraky

Pět Tibeťanů - Staré tajemství himálajských údolí působí zázraky 70 %

Autor: Peter Kelder

Běžná cena: 98 Kč

Ušetříte: 69 Kč 70 %

Naše cena: 29 Kč

Bílá místa české historie 2/18. století - Císařovna s pomněnkovýma očima

Bílá místa české historie 2/18. století - Císařovna s pomněnkovýma očima 84 % Doprava zdarma

Autor: Jiří Bílek

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 250 Kč 84 %

Naše cena: 49 Kč

Respektovat a být respektován

Respektovat a být respektován 26 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 345 Kč

Ušetříte: 90 Kč 26 %

Naše cena: 255 Kč

Technické kreslení

Technické kreslení 26 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

Strojnické tabulky

Strojnické tabulky 12 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 888 Kč

Ušetříte: 107 Kč 12 %

Naše cena: 781 Kč

Receptury teplých pokrmů + CD (7. vydání)

Receptury teplých pokrmů + CD (7. vydání) 26 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 580 Kč

Ušetříte: 151 Kč 26 %

Naše cena: 429 Kč

Molekuly emocí - Věda v pozadí medicíny těla a mysli

Molekuly emocí - Věda v pozadí medicíny těla a mysli 24 %

Autor: Candace B. Pert

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 89 Kč 24 %

Naše cena: 280 Kč

Cesta - Praktický průvodce k uzdravení vašeho života a osvobození sebe sama

Cesta - Praktický průvodce k uzdravení vašeho života a osvobození sebe sama 22 %

Autor: Brandon Bays

Běžná cena: 209 Kč

Ušetříte: 46 Kč 22 %

Naše cena: 163 Kč

Memorix anatomie (4. vydání)

Memorix anatomie (4. vydání) 20 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 199 Kč

Ušetříte: 240 Kč 20 %

Naše cena: 959 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Nirmalya Kumar
Je profesorem marketingu, ředitelem Centre of Marketing a jedním z ředitelů Aditya V. Birla India Centre na London Business School. Rovněž vyučoval na Harvardu a na International Institute for Management Development ve Švýcarsku či na Kellog Graduate School of Management, spadající pod Northwestern University.
Jako poradce, konzultant, vedoucí seminářů a přednášející pracoval Kumar s více než 50 společnostmi z žebříčku 500 největších společností na světě časopisu Fortune. Je rovněž učitelem, který získal řadu ocenění a který vytvořil programy pro takové společnosti, jakými jsou například Akzo Nobel, Bertelsmann, Caterpillar, Dow Chemical, Elkem či Sara Lee. Je členem představenstva společnosti Bata India a Zensar Technologies (společný podnik RPG Group a Fujitsu-Siemens).
Kumar je autorem více než 80 článků, případových studií, skript a videí. Jeho články z manažerské praxe byly publikovány v časopise Financial Times a Harvard Business Review, zatímco jeho vědecké práce se objevily v časopisech Academy of Management Journal, Journal of Marketing a Journal of Marketing Research.
Kumara citují periodika jako Automacao Comercial (Brazílie), Borsen (Dánsko), Business Week, Dawn (Pákistán), Economic Times (Indie), Empresso (Portugalsko), Elsevier (Nizozemsko), Financial Times (Velká Británie), International Herald Tribune (Spojené státy), Les Echos (Francie), Negocios (Argentina), Nikkei Business (Japonsko) a Wall Street Journal. Prezentoval se rovněž v programech televizních stanic CNBC, Channel 2 (Švédsko) a Star TV a pronesl závěrečnou řeč na Global Marketing Forum 2000, které bylo mimo jiné sponzorováno CNN, Fortune a Time.
Kumar získal bakalářský diplom na Calcutta University, titul MBA na University of Illinois v Chicagu a PhD. v oblasti marketingu na Kellog Graduate School of Management, kde za svou doktorskou práci získal ocenění Marketing Science Institute´s Alden G. Clayton Award. Čtenáři ho mohou kontaktovat na e-mailové adrese nkumar@london.edu nebo na stránkách http://www.nirmalyakumar.com.


Přihlášení uživatele