Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 08/2017
Formát: vázaná; 170 x 245 mm; 264 stran kniha

Dostupnost:

Na prodejně: (za běžnou cenu)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 327 Kč ( 297 Kč bez DPH)
Ušetříte 22 Kč (6%)
Běžná cena 349 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost:

Anotace

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.
Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-271-0206-8
  • EAN: 9788027102068

Publikace od stejného autora

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 29 Kč 10 %

Naše cena: 261 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing management - 14. vydání

Marketing management - 14. vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu 15 %

Autor: Viestová Kristína

Běžná cena: 377 Kč

Ušetříte: 57 Kč 15 %

Naše cena: 320 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele 26 %

Autor: Moudrý Marek

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 86 Kč 26 %

Naše cena: 244 Kč

Online marketing

Online marketing 25 %

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+ 25 %

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy 23 %

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Jak na média

Jak na média 26 %

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 42 Kč 10 %

Naše cena: 378 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty 15 %

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji,…

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána 25 %

Autor: Richard Denny

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 73 Kč 25 %

Naše cena: 216 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 59 Kč 10 %

Naše cena: 531 Kč

Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky

Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky 25 %

Autor: Vladimír Kuchař

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 63 Kč 25 %

Naše cena: 186 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Základy marketingu

Základy marketingu 15 % Předprodej

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Vytvořte si vlastní značku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 183 Kč

Fundraising - pro neziskové organizace

Fundraising - pro neziskové organizace 15 %

Autor: Boukal Petr A Kolektiv

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky 26 %

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi 20 %

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 49 Kč 20 %

Naše cena: 195 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování –  3., rozšířené vydání 15 %

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem 25 %

Autor: Lionel Salem

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele