Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 280 stran - brožovaná lepená Kniha 280 stran

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 328 Kč ( 298 Kč bez DPH)
Ušetříte 71 Kč (18%)
Běžná cena 399 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu. Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii. Přečtěte si tuto knihu, abyste zjistili: * Jak nejlépe využít followerů na Twitteru a přátel na Facebooku a že více neznamená lépe * Jak maximalizovat návratnost investice (ROI) do sociálních médií * Jak přesvědčit skeptiky, že sociální média jsou cenným obchodním nástrojem, a ne jenom hračkou pro nadšence „Jim Sterne byl na špičce tohoto odvětví ještě před tím, než se vůbec stalo odvětvím. Pokud se zaměřujete na měření svých snah, pak tuto knihu prostě musíte mít.“ – Seth Godin, marketingový guru „Jim Sterne nás učí, jak měřit neměřitelné, už přes 15 let. Touto fantastickou knihou se dělí o své vědomosti, které skvěle využijeme k řešení našich každodenních problémů se sociálními médii. Naučíte se, jak se v rámci víry v média řídit měřitelnými daty!“ – Avinash Kaushik, autor knihy Webová analytika 2.0 O autorovi: Jim Sterne vedl první světový seminář věnovaný marketingu na Internetu již v roce 1994. Dnes vede mezinárodně uznávané přednášky o digitálním marketingu a interakci se zákazníky. Zároveň působí jako konzultant řady společností z žebříčku Fortune 500. Je spoluzakladatelem organizace Web Analytics Association.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025133408

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 80 g - bílý

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Černá ovce Facebooku - ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích

Černá ovce Facebooku - ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích 24 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 84 Kč 24 %

Naše cena: 265 Kč

Online marketing

Online marketing 25 %

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Marketing ve věku společnosti Google

Marketing ve věku společnosti Google 26 %

Autor: Vanessa Fox

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Facebook

Facebook 25 %

Autor: Dominik Dědiček

Běžná cena: 75 Kč

Ušetříte: 19 Kč 25 %

Naše cena: 56 Kč

Miliardáři z Facebooku

Miliardáři z Facebooku 25 %

Autor: Ben Mezrich

Běžná cena: 79 Kč

Ušetříte: 20 Kč 25 %

Naše cena: 59 Kč

Konec prokrastinace

Konec prokrastinace 26 %

Autor: Petr Ludwig

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 91 Kč 26 %

Naše cena: 258 Kč

SEO

SEO 26 %

Autor: Martin Domes

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

Začněte s proč

Začněte s proč 20 %

Autor: Simon Sinek

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Sklik Jednoduše

Sklik Jednoduše 26 %

Autor: Martin Domes

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

Maturitní otázky - biologie

Maturitní otázky - biologie 20 %

Autor: Jitka Mudrychová

Běžná cena: 135 Kč

Ušetříte: 27 Kč 20 %

Naše cena: 108 Kč

Děláme si to doma sami - Domácí kosmetika, drogerie a lékárna

Děláme si to doma sami - Domácí kosmetika, drogerie a lékárna 26 %

Autor: Alena Thomas

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 103 Kč 26 %

Naše cena: 295 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Funkcionalismus, design, škola, trh - Čtrnáct textů o problémech teorie a praxe moderního designu

Funkcionalismus, design, škola, trh - Čtrnáct textů o problémech teorie a praxe moderního designu 26 %

Autor: Jan Michl

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 144 Kč

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Moderní marketing - 4. evropské vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 499 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 274 Kč

Tahle země není pro starý

Tahle země není pro starý 20 %

Autor: Cormac Mccarthy

Běžná cena: 268 Kč

Ušetříte: 54 Kč 20 %

Naše cena: 214 Kč

Web ostrý jako břitva - První česká kniha o návrhu webu

Web ostrý jako břitva - První česká kniha o návrhu webu 22 %

Autor: Jan Řezáč

Běžná cena: 695 Kč

Ušetříte: 153 Kč 22 %

Naše cena: 542 Kč

Stavební příručka - (2., aktualizované vydání)

Stavební příručka - (2., aktualizované vydání) 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Softwarové inženýrství

Softwarové inženýrství 25 %

Autor: Ian Sommerville

Běžná cena: 1 290 Kč

Ušetříte: 328 Kč 25 %

Naše cena: 962 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Obrázek produktu neni k dispozici 25 %

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Kreativní barva ve fotografii

Kreativní barva ve fotografii 22 %

Autor: Jan Pohribný

Běžná cena: 650 Kč

Ušetříte: 143 Kč 22 %

Naše cena: 507 Kč

SOA Servisně orientovaná architektura

SOA Servisně orientovaná architektura 25 %

Autor: Thomas Erl

Běžná cena: 990 Kč

Ušetříte: 251 Kč 25 %

Naše cena: 739 Kč

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

50 nejlepších rad pro úspěšné kouče - Kompletní poradenství k obohacování lidí

50 nejlepších rad pro úspěšné kouče - Kompletní poradenství k obohacování lidí 20 %

Autor: Gillian Jones

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 56 Kč 20 %

Naše cena: 224 Kč

Slavná stromořadí v proměnách kulturní krajiny - In divinis ordo arte et naturae

Slavná stromořadí v proměnách kulturní krajiny - In divinis ordo arte et naturae 20 %

Autor: Jan Hendrych

Běžná cena: 379 Kč

Ušetříte: 76 Kč 20 %

Naše cena: 303 Kč

SUCCESS WITH BEC HIGHER STUDENT´S BOOK

Autor: Dummett, P.

Běžná cena: 573 Kč

Ušetříte: 57 Kč 10 %

Naše cena: 516 Kč

NUOVO PROGETTO ITALIANO 1 Libro dello studente + DVD

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 403 Kč

Ušetříte: 40 Kč 10 %

Naše cena: 363 Kč

Digitálna značka Brand Digital - Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete

Digitálna značka Brand Digital - Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete 27 %

Autor: Allen P. Adamson

Běžná cena: 300 Kč

Ušetříte: 81 Kč 27 %

Naše cena: 219 Kč

Professional English in Use Finance

Professional English in Use Finance 15 %

Autor: Ian Mackenzie

Běžná cena: 755 Kč

Ušetříte: 113 Kč 15 %

Naše cena: 642 Kč

Digitální fotografie v Adobe Photoshop CS6

Digitální fotografie v Adobe Photoshop CS6 25 %

Autor: Scott Kelby

Běžná cena: 790 Kč

Ušetříte: 201 Kč 25 %

Naše cena: 589 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele