Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Moderní marketing - 4. evropské vydání

(4x)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 11.10.2007
Formát: 17×24 cm, 1048 stran

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 1 401 Kč ( 1 274 Kč bez DPH)
Ušetříte 98 Kč (7%)
Běžná cena 1 499 Kč
Dostupnost:

Anotace

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-1545-2
  • EAN: 9788024715452

Publikace od stejného autora

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Chaotika - Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch

Chaotika - Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 27 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 480 Kč

Ušetříte: 130 Kč 27 %

Naše cena: 350 Kč

Marketing management (14. vydání)

Marketing management (14. vydání) 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Marketing - 6. vydání

Marketing - 6. vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Marketing management

Autor: Philip Kotler

Běžná cena: 1 947 Kč

Ušetříte: 117 Kč 6 %

Naše cena: 1 830 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing management (14. vydání)

Marketing management (14. vydání) 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Makroekonomie, základní kurz, 3.vydání

Makroekonomie, základní kurz, 3.vydání 15 %

Autor: Pavelka Tomáš

Běžná cena: 183 Kč

Ušetříte: 27 Kč 15 %

Naše cena: 156 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání 15 %

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace 25 %

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 226 Kč 25 %

Naše cena: 664 Kč

Marketing v pohybu

Marketing v pohybu 26 %

Autor: Dipak C. Jain

Běžná cena: 380 Kč

Ušetříte: 97 Kč 26 %

Naše cena: 283 Kč

Mikroekonomie - základní kurs, 11. vydání

Mikroekonomie - základní kurs, 11. vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 151 Kč

Ušetříte: 23 Kč 15 %

Naše cena: 128 Kč

Marketing - 6. vydání

Marketing - 6. vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Makroekonomie, základní kurz - cvičebnice, 2. vydání

Makroekonomie, základní kurz - cvičebnice, 2. vydání 15 %

Autor: Pošta Vít

Běžná cena: 352 Kč

Ušetříte: 53 Kč 15 %

Naše cena: 299 Kč

Černá labuť - Následky vysoce nepravděpodobných událostí

Černá labuť - Následky vysoce nepravděpodobných událostí 20 %

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 450 Kč

Ušetříte: 90 Kč 20 %

Naše cena: 360 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Havel

Havel 20 %

Autor: Michael Žantovský

Běžná cena: 498 Kč

Ušetříte: 100 Kč 20 %

Naše cena: 398 Kč

NEW HEADWAY TALKING POINTS Czech Edition

NEW HEADWAY TALKING POINTS Czech Edition 22 %

Autor: Gault, J.

Běžná cena: 411 Kč

Ušetříte: 90 Kč 22 %

Naše cena: 321 Kč

Peppa Pig: Goodnight Peppa

Běžná cena: 171 Kč

Ušetříte: 17 Kč 10 %

Naše cena: 154 Kč

Dialog teorií - Filozofická dilemata výzkumu mezinárodních vztahů

Dialog teorií - Filozofická dilemata výzkumu mezinárodních vztahů 20 %

Autor: Pavel Barša

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 119 Kč

Alex Ferguson - Můj příběh

Alex Ferguson - Můj příběh 20 %

Autor: Alex Ferguson

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 70 Kč 20 %

Naše cena: 279 Kč

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích 25 %

Autor: Jim Sterne

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Kolektivní paměť

Kolektivní paměť 20 %

Autor: Maurice Halbwachs

Běžná cena: 360 Kč

Ušetříte: 72 Kč 20 %

Naše cena: 288 Kč

English for Business Studies Student's Book

English for Business Studies Student's Book 15 %

Běžná cena: 750 Kč

Ušetříte: 112 Kč 15 %

Naše cena: 638 Kč

Válečné lodě 20. století-ENCYKLOPEDIE NEJVÝZNAMNĚJŠÍCH VÁLEČNÝCH PLAVIDEL - ENCYKLOPEDIE…

Válečné lodě 20. století-ENCYKLOPEDIE NEJVÝZNAMNĚJŠÍCH VÁLEČNÝCH PLAVIDEL - ENCYKLOPEDIE NEJVÝZNAMNĚJŠÍCH VÁLEČNÝCH PLAVIDEL 25 %

Autor: Ondřej Fér

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Podniková strategie

Autor: Ladislav Tyll

Běžná cena: 650 Kč

Ušetříte: 65 Kč 10 %

Naše cena: 585 Kč

Základy práva pro neprávníky po rekodifikaci soukromého práva (4. vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 350 Kč

Ušetříte: 10 Kč 3 %

Naše cena: 340 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Tropika diskursu. - Kulturně-kritické eseje

Tropika diskursu. - Kulturně-kritické eseje 24 %

Autor: Hayden White

Běžná cena: 270 Kč

Ušetříte: 65 Kč 24 %

Naše cena: 205 Kč

Řízení lidských zdrojů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 790 Kč

Ušetříte: 79 Kč 10 %

Naše cena: 711 Kč

Pohádky k neuvěření

Pohádky k neuvěření 65 % Doprava zdarma

Autor: Terry Jones

Běžná cena: 279 Kč

Ušetříte: 180 Kč 65 %

Naše cena: 99 Kč

Strategické řízení podniku

Strategické řízení podniku 15 %

Autor: Zuzák Roman

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Základy obchodního práva po rekodifikaci soukromého práva - 4. vydání

Základy obchodního práva po rekodifikaci soukromého práva - 4. vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 550 Kč

Ušetříte: 82 Kč 15 %

Naše cena: 468 Kč

Začněte s proč

Začněte s proč 20 %

Autor: Simon Sinek

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


O autorech
Philip Kotler
Je držitelem čestné profesury S. C. Johnson and Son v oboru mezinárodní marketing na J. L. Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a titul Ph.D. na MIT, oba v oboru ekonomie. Je autorem publikace Marketing management: Analysis, Planning, Implementation and Control (Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola), několika dalších úspěšných knih a více než stovky článků v renomovaných odborných časopisech. Jako jediný získal třikrát cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší článek roku v časopise Journal of Marketing. Obdržel řadu dalších významných ocenění, včetně Ceny Paula D. Converse udělované American Marketing Association za "význačný přínos pro teorii marketingu" a Cenu Stuarta Hendersona Britta pro Marketéra roku. Byl prvním, kdo roku 1985 obdržel dvě významná ocenění: Nejlepší pedagog roku v oboru marketing udělovanou American Marketing Association a Cenu Philipa Kotlera za vy
nikající marketingovou práci ve zdravotnictví. Dr. Kotler byl ředitelem American Marketing Association. Poskytoval konzultantské služby v oblasti marketingové strategie pro řadu amerických i zahraničních firem.
Veronica Wong, BSc., MBA (Bradford), Ph.D. (Manchester)
Členka Royal Society of Arts, RSA, členka Chartered Institute of Marketing, CIM, je profesorkou marketingu a vedoucí Marketing Group na Aston Business School. Dále je místopředsedkyní pro konference European Marketing Academy, EMAC a členkou Economic and Social Research Council, ESRC. Narodila se v Malajsii, kde vystudovala a získala svůj první akademický titul. Dr. Wong pracovala na University of Loughborough a University of Warwick. Byla pedagožkou v Malajsii a pracovala v britských Ciba Laboratories. Pracovala pro celou řadu mezinárodních firem a vládních i soukromých organizací, které se zabývaly výrobkovou inovací a jejím řízením, včetně Poradního sboru pro inovace britského ministerstva průmyslu a obchodu a Marketing Council. Publikovala více než šedesát příspěvků v renomovaných časopisech, mezi něž patří Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, Technovation a Industrial Marketing Management.
John Saunders, BSc. (Loughborough), MBA (Cranfield), Ph.D. (Bradford)
Člen EMAC, člen British Academy of Management (BAM), člen Chartered Institute of Marketing, člen Royal Society of Arts, RSA je profesorem marketingu, děkanem Aston Business School a prorektorem Aston University. Dříve pracoval pro společnosti Hawker Siddley a British Aerospace a také jako konzultant pro mnoho renomovaných organizací, mezi jinými pro Rolls-Royce, Unilever, Nestlé, Ford, Evropskou komisi, britský Úřad vlády a pro singapurskou vládu. Je děkanem senátu CIM, členem řídícího výboru EFMD a akreditační komise AACS International. Jeho zkušenosti na mezinárodním poli zahrnují udělování akreditací EQUIS a AACSB ekonomickým školám. Pomáhal při celonárodním hodnocení kvality výzkumu ve Velké Británii, v Nizozemí a na Novém Zélandu. Je autorem díla The Marketing Initiative (Marketingová iniciativa) a spoluautorem publikací Marketing Strategy (Marketingová strategie) a Competitive Positioning (Konkurenční positioning). Publikoval přes osmdesát citovaných článků v
časopisech, jako je Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Marketing Science, Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, či International Journal of Research in Marketing.
Gary Armstrong
Je profesorem a vedoucím katedry marketingu na Kenan-Flagler Business School při University of North Carolina v Chapel Hill. Titul Ph.D. v oboru marketing získal na Northwestern University. Je autorem celé řady článků publikovaných v renomovaných odborných časopisech a pracoval jako konzultant v oblasti marketingové strategie pro mnoho firem. Jeho skutečnou láskou je však pedagogická práce. Velmi se angaž


Přihlášení uživatele