Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Moderní marketingová komunikace

(4x)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 27.08.2010
Formát: 17×24 cm, 320 stran

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 392 Kč ( 356 Kč bez DPH)
Ušetříte 27 Kč (6%)
Běžná cena 419 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3622-8
  • EAN: 9788024736228

Publikace od stejného autora

Moderní marketingová komunikace

Autor: Jana Přikrylová

Běžná cena: 356 Kč

Ušetříte: 21 Kč 6 %

Naše cena: 335 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing - 6. vydání

Marketing - 6. vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání 15 %

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Obrázek produktu neni k dispozici 25 %

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Moderní marketing - 4. evropské vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 499 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 274 Kč

Jak zlepšit interní komunikaci

Jak zlepšit interní komunikaci 26 %

Autor: Jana Holá

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k 15 %

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Mezinárodní obchodní operace - 6., aktualizované a doplněné vydání

Mezinárodní obchodní operace - 6., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 355 Kč

Ušetříte: 53 Kč 15 %

Naše cena: 302 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání) 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu 15 %

Autor: Kumar Nirmalya

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Online marketing

Online marketing 25 %

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Strategie firemní komunikace, 2. vydání 26 %

Autor: Horáková Iveta

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 112 Kč 26 %

Naše cena: 327 Kč

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace 25 %

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 226 Kč 25 %

Naše cena: 664 Kč

INTERNATIONAL EXPRESS Third Ed. UPPER INTERMEDIATE STUDENT´S BOOK with POCKET BOOK and DVD-ROM PACK

INTERNATIONAL EXPRESS Third Ed. UPPER INTERMEDIATE STUDENT´S BOOK with POCKET BOOK and DVD-ROM PACK 22 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 531 Kč

Ušetříte: 117 Kč 22 %

Naše cena: 414 Kč

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky 25 %

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 63 Kč 25 %

Naše cena: 186 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání 15 %

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Matematika pro gymnázia - Kombinatorika, pravděpodobnost a statistika

Matematika pro gymnázia - Kombinatorika, pravděpodobnost a statistika 18 %

Autor: E.calda - V.dupač

Běžná cena: 132 Kč

Ušetříte: 24 Kč 18 %

Naše cena: 108 Kč

Marketing-cesta k trhu

Marketing-cesta k trhu 15 %

Autor: Světlík Jaroslav

Běžná cena: 345 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 293 Kč

Interní komunikace je nutnost!

Interní komunikace je nutnost! 20 %

Autor: Jarka Kovaříková

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Asertivitou proti stresu - 2., přepracované a doplněné vydání

Asertivitou proti stresu - 2., přepracované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Podniková informatika - 2., přepracované a aktualizované vydání

Podniková informatika - 2., přepracované a aktualizované vydání 15 % Doprava zdarma

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 589 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 501 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Reklama, propagace a marketingová komunikace 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 404 Kč 25 %

Naše cena: 1 186 Kč

Vysoce efektivní marketingový plán - 15 kroků k úspěchu v podnikání

Vysoce efektivní marketingový plán - 15 kroků k úspěchu v podnikání 15 %

Autor: Knight Peter

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Postmoderní právověda a státověda

Postmoderní právověda a státověda 15 %

Autor: Zoubek Vladimír

Běžná cena: 550 Kč

Ušetříte: 82 Kč 15 %

Naše cena: 468 Kč

Komunikace v českém jazyce pro SŠ (učebnice)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 279 Kč

Ušetříte: 28 Kč 10 %

Naše cena: 251 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. Ing. Jana Přikrylová-Nagyová, Ph.D.
Působí v Institutu managementu a marketingu Škoda Auto Vysoká škola, kam přešla po dlouholetém působení na Vysoké škole ekonomické, Fakultě mezinárodních vztahů. Po celou kariéru se věnuje mezinárodnímu obchodu a marketingu jak teoreticky, tak prakticky. Praxi získala v organizacích zahraničního obchodu doma i v zahraničí a dosud působí jako konzultantka pro topmanagement v oblasti mezinárodních firemních aktivit. Vědecko-pedagogickou kariéru zahájila na katedře zahraničního obchodu na VŠE v Praze a pokračovala na téže instituci v Bratislavě, kde ukončila i vědeckou aspiranturu. Od roku 1989 působila na VŠE v Praze, kde se podílela na realizaci nových studijních programů a celkové restrukturalizaci fakulty jako předsedkyně akademického senátu. Od 90. let absolvovala dlouhodobé vědecko-pedagogické programy, ve kterých sama učila i zkoumala: na DePaul University v Chicagu a Simon Fraser University ve Vancouveru. V rámci působení v mezinárodním týmu učitelů marketingu
Community of European Management Schools (CEMS) krátkodobě přednášela na Copenhagen Business School, ESADE v Barceloně, Bocconni v Miláně, SGH ve Varšavě a Erasmus School of Management v Rotterdamu. V mezinárodním týmu pod vedením ČVUT v Praze pracovala na evropském vědeckém projektu, který tým úspěšně obhájil před Evropskou komisí. Je členkou komise pro obhajoby doktorských prací na Fakultě mezinárodních vztahů a Podnikohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze. V současné době se podílí na výzkumných aktivitách Škoda Auto Vysoké školy se zaměřením na vývoj mezinárodního trhu automobilů, mezinárodních komunikačních praktik automobilových značek a trendů zejména v oblasti nízkonákladových a alternativních druhů automobilů.Přednáší a vede semináře mezinárodního marketingu v automobilovém průmyslu a obchodních operací v češtině a angličtině. Vede mezinárodní program vyučovaný v angličtině. Je autorkou učebních textů, monografie, spoluautorkou dvou zahraniční
ch pub­likací a řady článků. Prezentovala své výsledky na mezinárodních konferencích. Se spoluautorkou Ing. Hanou Jahodovou, CSc., spolupracuje ve výzkumu i výuce.
Ing. Hana Jahodová, CSc.
Vystudovala VŠE v Praze, Fakultu obchodní se specializací na zahraniční obchod. Na téže škole získala hodnost kandidáta ekonomických věd. Pracovala na různých manažerských a marketingových pozicích českých i nadnárodních firem. Od roku 2003 se věnuje přednáškové a pedagogické činnosti, nejprve na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a od roku 2005 na Škoda Auto Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Je členkou Institutu managementu a marketingu ŠAVŠ, přednáší a vede semináře marketingové komunikace a marketingu, a to jak v českém, tak v německém jazyce. Předmětem jejího odborného zájmu je též marketingový výzkum a mezinárodní marketing. Ve vědecko-výzkumné činnosti se zaměřuje na marketing v automobilovém průmyslu. Své výsledky prezentuje na mezinárodních konferencích. Řadu let spolupracuje s firmami a institucemi v oblasti přednáškových a konzultačních aktivit. Publikuje v českých i zahraničních časopisech a v odborných monografických sbornících, je spoluau
torkou vysokoškolských skript.


Přihlášení uživatele