Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 04/2012
Formát: 234x169x14 mm Kniha 228 stran

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 311 Kč ( 283 Kč bez DPH)
Ušetříte 68 Kč (18%)
Běžná cena 379 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit.

Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-246-8
  • EAN: 9788072612468

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Vydělávejte svými nápady - Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží

Vydělávejte svými nápady - Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 150 Kč 25 %

Naše cena: 440 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu 25 %

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu 15 %

Autor: Marek Merhaut

Běžná cena: 277 Kč

Ušetříte: 42 Kč 15 %

Naše cena: 235 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem 26 %

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání 15 %

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou 15 %

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Reklama

Reklama 25 %

Autor: Roman Kobiela

Běžná cena: 287 Kč

Ušetříte: 73 Kč 25 %

Naše cena: 214 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky 26 %

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? 15 %

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 42 Kč 10 %

Naše cena: 378 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+ 25 %

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 94 Kč 25 %

Naše cena: 275 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům? 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 73 Kč 25 %

Naše cena: 216 Kč

7 principů masového marketingu

7 principů masového marketingu 25 %

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace 25 %

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 445 Kč

Ušetříte: 113 Kč 25 %

Naše cena: 332 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 59 Kč 10 %

Naše cena: 531 Kč

Internetový marketing

Internetový marketing 25 %

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele 26 %

Autor: Moudrý Marek

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 86 Kč 26 %

Naše cena: 244 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje 26 %

Autor: Don Failla

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 315 Kč

Ušetříte: 47 Kč 15 %

Naše cena: 268 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání 15 %

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele