Náš web Knihy Týden používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2008 2. vydání
Formát: 145 x 205 mm Kniha 128 stran

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Cena: 197 Kč ( 179 Kč bez DPH)
Ušetříte 43 Kč (18%)
Běžná cena 240 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit. Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání doplněného patřičnými gesty a mimikou. Na závěr uvádí techniky vedoucí k úspěšnému zakončení vyjednávání a návod, jak používat paměťové mapy jako spolehlivého průvodce vyjednávacím procesem. Kniha tedy není určena pouze (manažerům a) obchodníkům, nýbrž každému, kdo se chce naučit účinně vyjednávat. Vyjednávání je jednou z nejčastějších lidských aktivit. Vyjednáváme s rodinnými příslušníky, se sousedy, s řemeslníky, s přáteli, s prodavači v obchodech, se svými podřízenými, nadřízenými i s těmi kolegy, s nimiž jsme funkčně na stejné úrovni, a samozřejmě také v obchodní a profesní praxi. Zatímco v dávné minulosti se „vyjednávalo“ mečem, je v dnešní civilizované společnosti nejefektivnějším vyjednávacím nástrojem naše komunikační schopnost. Stejně jako např. šerm má svá pravidla, je i vyjednávání systémový proces, obsahující praxí prověřená pravidla, jejichž dodržování je pro dosažení úspěchu ve vyjednávání nezbytné. Komunikačním arzenálem, který k tomu máme k dispozici, jsou otázky, argumenty, projevy neverbálního a paraverbálního charakteru, naše schopnost vnímat a správně interpretovat informace, jež nám v průběhu vyjednávání dodávají naše smyslové orgány. K tomu samozřejmě patří i důkladná příprava , která má rovněž své zákonitosti. V dnešní době, kdy se nám opět otevřel přístup do „velkého světa“ (a to platí i v opačném směru),je téma vyjednávání o to aktuálnější. Zvyšuje se podstatně frekvence našich setkávání se zahraničními partnery, ať již v kontextu osobního, podnikatelského nebo profesního života, kteří jsou zpravidla ve vyjednávacích praktikách dobře trénováni. Ti pak přinejmenším ocení takového partnera v komunikaci, který zvládl pravidla vyjednávání na jejich úrovni. To je rozhodně silnější výchozí postavení než komunikační tápání a chytání se nejrůznějších replik jako pověstného stébla. Kniha Ivana Bureše a Vlasty A. Lopuchovské Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání (brož., 128 str., doporučená cena 240 Kč), jejíž druhé vydání připravilo nakladatelství Management Press, vás zasvětí do základů toho, jak používat nejen slovo, ale i gesto jako mocnou zbraň, jejíž ovládnutí vám v mnoha ohledech nejen usnadní život, ale umožní vám nenásilnou, o to však efektivnější formou ovlivňovat partnery ve vyjednávání. A to ku prospěchu všech. Obsah knihy1.Nejspolehlivějším garantem přípravy je jasná hlava1.1Jak vnímáme svět?1.2Není typ jako typ1.3Paměťová mapa vám „posvítí“ na cestě k cíli vyjednávání1.4Neurolingvistické „programování“ stylu2.Gesto nebo hnutí brvou mají váhu slova2.1 Tělo je v komunikaci vždy přítomno2.2 Řeč těla se netýká jenom těla2.3 „Small talk“ aneb Verbální průzkum neverbálních zvyklostí2.4 Umějí slova lhát?3.Naslouchání a porozumění jsou základními pilíři dorozumění3.1Pragmatické formy komunikace3.2 K naslouchání máme „čtyři uši“3.3 Co je to aktivní a pasivní naslouchání3.4 Sada „klíčů“, kterou se otevírá brána porozumění4. Kdo se ptá, řídí směr a spád vyjednávání4.1 Otázka bez cíle je jako neřízená střela4.2 Kategorie a druhy otázek4.3 Pozor na prezentační a cenovou past4.4 Úloha otázek v závěru jednání5.Na ostrou námitku platí pádný argument5.1 Co je to argumentace5.2 Námitka nemusí být vždy postojem5.3 Nejčastějšími námitkami jsou ty, které si přivoláváme sami5.4 Námitky je třeba odzbrojit, nikoliv negovatIvan Bureš je známým a vyhledávaným marketingovým specialistou, který své zkušenosti sbíral dvacet let na náročných trzích Spojených států a Kanady, na Dálném východě a v řadě západoevropských zemí. Pravidelně přednáší prodejcům po celé České republice (jeho semináře navštívilo za posledních deset let přes třicet tisíc manažerů) a poradensky s

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-172-0
  • EAN: 9788072611720

Informace:

2. vydání Vydání

Publikace od stejného autora

10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 260 Kč

Ušetříte: 66 Kč 25 %

Naše cena: 194 Kč

Jedeme na veletrh!

Jedeme na veletrh! 40 % Výprodej

Autor: Ivan Bureš

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 60 Kč 40 %

Naše cena: 89 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a…

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 55 Kč 15 %

Naše cena: 314 Kč

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

Obrázek produktu neni k dispozici 25 %

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje 26 %

Autor: Don Failla

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

Jak zákazník vnímá reklamu 25 %

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 98 Kč 25 %

Naše cena: 289 Kč

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem 26 %

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 117 Kč 26 %

Naše cena: 332 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem 26 %

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy 23 %

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Fundraising - pro neziskové organizace

Fundraising - pro neziskové organizace 15 %

Autor: Boukal Petr A Kolektiv

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi 20 %

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 49 Kč 20 %

Naše cena: 195 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou 15 %

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům? 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 73 Kč 25 %

Naše cena: 216 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

7 principů masového marketingu

7 principů masového marketingu 25 %

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 101 Kč 25 %

Naše cena: 298 Kč

Jak na média

Jak na média 26 %

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 42 Kč 10 %

Naše cena: 378 Kč

Žijte a myslete kreativně

Žijte a myslete kreativně 25 %

Autor: Vít Baloušek

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 114 Kč 25 %

Naše cena: 335 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků 26 %

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 51 Kč 26 %

Naše cena: 148 Kč

I zázrak potřebuje reklamu

I zázrak potřebuje reklamu 25 %

Autor: Jan Cézar

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 76 Kč 25 %

Naše cena: 223 Kč

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Reklama, propagace a marketingová komunikace 25 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 590 Kč

Ušetříte: 404 Kč 25 %

Naše cena: 1 186 Kč

Největší představitelé marketingu

Největší představitelé marketingu 26 %

Autor: Sultan Kermally

Běžná cena: 180 Kč

Ušetříte: 46 Kč 26 %

Naše cena: 134 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Jak účinně oslovit média

Jak účinně oslovit média 26 %

Autor: Jan Tomandl

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 89 Kč 26 %

Naše cena: 260 Kč

Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie 15 %

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 315 Kč

Ušetříte: 47 Kč 15 %

Naše cena: 268 Kč

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace 25 %

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 445 Kč

Ušetříte: 113 Kč 25 %

Naše cena: 332 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele